Sayfalar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mart 2013 Cuma

İNSANLIK KIRINTISI BULAN HABER VERSİN

Uzun süredir, köşe bucak arıyorum ama, özellikle son zamanlarda, pek az rastladım.
Vicdan, insanlık, saygı, sevgi gören var mı ?
İnsansız hava araçlarını duymuştum, ama insansız insanlarla bilfiil yaşıyorum.
Kılıfları var, ama içleri yok, filmlerde ki uzaylılar gibi.
Kötü uzaylılar vardır ya hani, her kılığa girerler, sevdikleriniz gibi görünüp sizi kandırır, ya öldürür, ya kanınızı sömürürler. Kötü deneylerde kullanırlar. İşte tam da öyle.
Öyle olağanüstü hayal kırıklıkları yaşıyor ki insan.
Allah, düşmanımdan razı olsun diyor.
Hiç olmazsa düşman olduğu belli. Maralımın lafı geldi aklıma" İyi olmayıp, çok iyi insan rolü yapanlar var ya, onlar korkutuyor beni" katılıyorum , beni de.
Yüzüne gülüp, hatta seni sevdiğini filan söyleyip , birlikte olduğunuz her gün, size yapacağı kötülükleri planlayan birileri oldu mu hayatınız da. Vay halinize...
Ne yazık ki oldu, diyenlere geçmiş olsun diyorum. Umarım geçmiştir. İnsanlar ne kadar kötü olabilir ki ? sorusunun bende ki cevabı, tüm yaşadıklarımdan sonra artık " Sonsuz. "
Neden ? Bir çok insanın nedeni bile yok. Bir kısmının ki intikam, yaşadığı hiç birşeye, hiç bir anıya, saygı duymadan, yaptığı her kötülüğü kendi içinde haklı kılarak.
Kimisinin ki sadece kıskançlık, bazı insanlar, kendinize güvendiğiniz için bile nefret edebilir sizden. Komplekslerini yüzeye çıkarıp, aslında kendilerinden nefret etmelerine neden olduğunuz için.
Kimi, sizi gördükçe kendisindeki eksikliklerle yüzleşir ve sizi kendi seviyesine indirmek, yok etmek için uğraşır.
Bazıları yaşadıklarına, yaşarken dahi saygı duymadığı gibi, bittikten sonra bir türlü helalleşemez. Ne kendisiyle, ne sizinle.
Eğer bu tip bir düşman, en yakınınız, hatta çok yakınınız ise durum daha fena,
Burnunuzun dibinden çekmeden, gerçeği göremiyor. Görse de inanmak istemiyor, kendini kandırıyor insan.
Herhangi bir bedene, istediğiniz özelliği koyup, var olmayan bir hayal yaratıp, kendi hayaliniz içinde acı çekiyorsunuz .
Çünkü hayalin içinden, gerçek çıkıyor, eninde sonunda.
İyi olmak kolayken, bu kadar kötülük niye hiç anlamadım. Asla anlamayacağım.
Büyü yaptıran, zavallı kadınlar, falcılarda gelecek arayanlar, hayatlarını başkalarının ellerine bırakıp, sonra mutsuzluğu için bambaşka insanları suçlayanlar.
Oyunla birilerinin hayatına girip, kendini haklı zannedenler. Ak kaşık olmayıp, herkese ders verenler.
İnsanlar, kendini eleştiremezken ne ara insan olabilir ki. Kimse değil, sen görmelisin içindekini, iyiliği, kötülüğü, haseti, kıskançlığı, vicdanı.
Var mı ?
Son zamanlarda, pek az insanda gördüm.
Vicdan kırıntısı bulan varsa haber versin.
Bulduklarımızı birleştirip, bir kaç insan çıkarırız belki.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder