Sayfalar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Ya Huuuuu

Bazen, olan bitene kızıyorum,
Bunu hak etmedim, olmamalı diyorum. Herkes aynı hissi yaşıyor , haklı ya da haksız biliyorum. 
Sonra kızdığıma kızıyorum, o ve ya bu şekilde yaşanmış bitmiş ! Ne anlamı var diyorum. 
Ama her gün uyanınca, tüm kalbimle, bilmem kaç bininci kez, her ne olursa olsun, Allah'a şükrediyorum. 
Elim, ayağım, aklım yerinde çok şükür çalışmaya mecalim, düşünmeye dermanım var diyorum.
Ne dertler var dermansız, şükür çekmedim,  ama olanları görüyorum. Halim'in değerini nicedir  biliyorum . 
Kimseyle hesabım yok, ne biçersem, ektiklerimden diyorum. Başkasının aklına uyduysam, kendi aklıma değer vermediğim için dönüp dolaşıp, kendimle üleşiyorum. 
Bazen iyi, bazen kötü, kendi hasatımı biçiyorum. 
Günün hızına kapılıp, olur olmaz zamanlarda, sendeliyorum. 
Sonra, kalbime dönüp, her şeyi dengeliyorum. 
Bu da geçer gönül, yorulma, eyvallah diyorum. 
Bi " La Havle"  çekip, dingin, sakin yola devam ediyorum. 
İnsanlar gerçek değil, iki yüzlü artık gerçekten biliyorum.  Kötülük sonradan olmuyormuş, doğuştanmış, inanılmaz ama,  bunu bile kabul ediyorum. 
Allah'a şükür çok güzel insanlarda var, onlarla tamir oluyorum. 
Yaradılanı, herşeye rağmen yaradandan ötürü seviyorum. 
Bu da zayıf yanım, ne yapayım , tevekkül ediyorum. 
Onlara hiç kızmadım, hepsini Allah İslah Etsin, sadece hallerine üzülüyorum. 
Allah acısın, hayat kısa, ne kine, ne intikama değmez diyorum. 
Yenmekle, yenilmekle işim yok. Hayat bu, herşey mübah, gelene gelme, gidene gitme demiyorum. 
Eskiden hiç kimseden bir kötülük beklemezdim, şimdi her olan biteni, anlayışla kabul ediyorum. Eskiden "Asla" derdim, şimdi herşey olur diyorum. 
Her durumda, herşeye rağmen, arkama bakmadan yola devam ediyorum. 
Şükür ki gücüm var, kim ne beklerse beklesin, başım dik, alnım açık, kimseye müdana etmeden yola devam ediyorum. 
Bu hayatta zaman yok, tek yaşanan an,  artık bunu bile biliyorum. 
Bu hayatta en büyük değer, özgür iradeymiş, tecrübeyle sabit , işte ona Tövbe Billah dokundurmuyorum. 
Beni sevmeyeni, inanmayanı, anlamayanı, yanımda bile tutmuyorum. 
İlla kalıcam diyene, sana da yazık, bana da yazık, ısrar etme hayat kısa, mutluluk az, durma dön arkanı git diyorum. 
Ders veren, dersini bilmezken ne denir cidden bilmiyorum. 
Yaptığımla, söylediğim bir, işte bu yüzden kimseden korkmuyorum 
Ne kadar değişsem de, hala sadece kendimi düşünemiyorum . 
Herkes birilerinin kınalı kuzusu, kırılmasın istiyorum. 
Kalp Allah'ın mabedidir, kalp kıranın yuvası olmaz çok iyi biliyorum. 
Elimden geldiğince kendimi ifade ediyorum , bazen anlamasa da, kırılsa da karşımdaki için doğru olanı tercih ediyorum. 
Azıcık akıllandım geçte olsa, artık başkalarının değil, kendi kıymetimi birazcık biliyorum. 
Vicdanım hala aklımdan üstün, ama bu benim, artık itiraz etmiyorum. 
İnsan olmak güzel şey, kıymetini biliyorum. 
Kıymetimi bilmeyene, artık tek kelime bile etmiyorum. 
Karşılıklı iş yapana, günahım kadar değer vermiyorum. 
Aklım, kalbim bir, yalanım yok, olanı söylüyorum 
Çok az insan anlıyor, kıymet biliyor, Eyvallah, olduğum yerde duruyorum. 
Bu da geçer ya Huuu deyip, sevgiyle her seferinde yüzümü güneşe dönüyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder