Sayfalar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Nisan 2014 Perşembe

Seni Seveni Sev

İnsanları anlamaya çalışmaktan yorulduğum gün, vazgeçtim . 
Anlamaya çalışmıyorum artık. Beni seveni, değer vereni, her durumda yanımda olanı, olumlu kelimeler kullananı istiyorum yanımda. İşim böylece çok kolaylaştı . 
" Seni seveni sev "
Çoktandır bildiğim , değerini veremediğim bu deyim, felsefem oldu. 
Ne zormuş eskiden yaptıklarım .
Anlamaya çalış , anlatmaya çalış . 
İkiside olmayınca üzül. 
Artık, olumsuz tek kelimeye dahi tahammülüm yok. 
Her dakika düşünüp, buna rağmen çözümsüz olana,
Her durumda ağlayana, 
Kendinden başkasına saygı duymayana,
Önümden atıp, ardımdan tutana, 
Söylediği ile yaptığı zıt olana,
Mangalda kül bırakmayıp, bir kibritte yanana, 
Kendinden başkasına inanmayana,
Bencilliğinin farkında olmayana , 
Kendi pisliklerini  unutup , başkasına .... bulayana, 
Üç, beş nafaka verip, kendini " Mevlana " sanana, 
Hırsından, ona buna fütursuzca saldırana, 
Arayıp, sormayana, 
Aklı, fikri, bilgisi olmayıp, var sanana, 
Görüntüsü dağ, yüreği nokta olana, 
Sözünde durmayıp, kayış yarana, 
Başkasının sözüyle,  iş yapana,
Onun bunun gölgesinde, kendini insan sanana, 
Kin ve nefretle doğup, öyle yaşayana,
Elindekinin değerini bilmeyen, zavallılara,
Kendini dünyanın Hakîmi zanneden, ama hiç bir istediğini yaşayamayanlara,
Kendini eleştirmekten aciz, parayla oldum sanana,
Görgüden yoksun, abuk sabuk insanlara, 
Kitap kapağı dahi açmadan, biliyorum sanana,
Cahillere, dalkavuklara, yalakalara , acizlere, bencillere, döneklere, nankörlere, sinsi, haset , kıskanç kendini bilmezlere...
Hiç tahammülüm yok.
Allah'a şükür, çevremde de artık bunlardan hiç yok. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder