Sayfalar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Nisan 2013 Pazartesi

Arma Araç Takip Sistemleri

Bu siteyi takip eden herkesten, büyük bir dayanışma ve destek bekliyorum.
Bu kez, bir iş kadını olarak.
Çevrenizde araç sahibi olan her kim varsa, ola ki araç takip almak isterse, 13 yıldır Ana Dağıtıcı olarak bu işi yapan ve sektörün en eskisi olan kişiyi tavsiye edin lütfen.
Herşeye sıfırdan başlamış bir iş kadınını.
Lütfen bizi,
www.armaaractakip.com'dan ve
Facebook/armaaractakip.com' a kayıt olarak takip edin ve önerin.
Destekleriniz için, binlerce teşekkürler.
Bu çorbaya attığınız bir damla tuz, bizim için çok kıymetli .

2 yorum:

  1. yazılarınızı zevkle takip ediyorum, nasıl yardım edbilirim bilemiyorum.
    şayet bana yapabileklerımı bildirirseniz belki faydalı olabilirim.
    saygılarımla
    Mert

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Şu an ihtiyacımız olan tek şey, satış rakamlarımızı ve ciromuzu arttırmak. Profesyonel anlamda gereken herşeyi yapıyoruz . Bir takım kişisel nedenlerden ötürü herşeye, tamamen sıfırdan başladım. Burada bizim için yapabileceğiniz tek bir şey var, gözünüz arkada kalmadan önermek.

    YanıtlaSil